Digimarkkinoinnin ehdoton etu on sen kohdennettavuus. Kenet halutaan asiakkaaksi ja missä nämä halutut asiakkaat viettävät eniten aikaansa?
Digimarkkinoinnin tuloksellisuus on myös helposti mitattavissa. Esimerkiksi klikkauksien määriä, verkkosivuille sitoutumista, asiakkaan ostopolkua ja kauppaan johtavia tapahtumia eli konversioita. Kaikkia edellä mainittuja pystytään mittaamaan reaaliaikaisesti.
Tapoja tehdä digimarkkinointia on monia. Esimerkiksi hakukonemarkkinointia, display- ja bannerimainontaa, videoita, sähköposteja ja sosiaalisessa mediassa tapahtuvaa mainontaa.
On tärkeää, että eri medioita hyödynnetään mahdollisimman tehokkaasti, jotta ne tukevat toisiaan ja ovat helposti saavutettavissa. Boundian avulla näyt oikeissa kanavissa oikeille kohderyhmille.
Boundia tarjoaa digimarkkinoinnin tärkeimmät työkalut räätälöitävässä paketissa.
Ota yhteyttä niin kerromme lisää palveluistamme. Boundia on osa markkinointi- ja viestintätoimisto Zeroten Oy:tä.