Ammattimaisesti toteutettu, tavoitteellinen ja kohderyhmänsä saavuttava viestintä vie paljon aikaa ja resursseja. Boundia kirjoittaa ja julkaisee tiedotteet, uutiskirjeet, verkkosivujen tekstisisällöt, blogisisällöt ja paljon muuta. Sinä säästät kallisarvoista aikaasi ja voit keskittyä omaan ydinliiketoimintasi pyörittämiseen ja kehittämiseen.
Suunnitelmallisen yritysviestinnän tehtävänä on nostaa esiin yrityksen liiketoiminnan kannalta keskeisiä aiheita ja rakentaa yrityksen tunnettuutta ja luottamusta sidosryhmien keskuudessa. Vaikuttava ja erottuva yritysviestintä on erityisen tärkeässä roolissa kilpailluilla markkinoilla.
Viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisina huolehdimme siitä, että yrityksesi viestintä on tavoitteellista, johdonmukaista ja selkeää. Boundia voi toteuttaa kaiken yritysviestinnän tai erikseen määritellyt osa-alueet, esimerkiksi uutiskirjeet ja sosiaalisen median julkaisut.
Markkinointiviestinnän suunnittelussa on tärkeää löytää vastaukset kysymyksiin kenelle viestitään, mihin viestinnällä pyritään ja miten viestintä yleisesti tapahtuu.
Markkinointiviestinnän suunnittelussa otetaan kantaa yleensä muun muassa seuraaviin asioihin:
- Viestin kohdeyleisön määrittäminen
- Toivotun vaikutuksen määrittäminen
- Viestin sisällön suunnittelu
- Viestintäkanavien valinta
- Toteutus- ja arviointimenetelmien valinta
- Raportointi